niedziela, 19 lutego 2012

Cześć.

Hejka wszystkim ; * 
No to co czas zacząć . Co nie ? ; dd
A więc mój dzisiejszy dzień spędziłam w domku nudząc się i oglądając filmy z rodzinką . Ale wcale się nie dziwię ,że tak go spędziłam . Wystarczy  spojrzeć przez okno a od razu wszystkiego się odechciewa , te pochmurne niebo i ten topniejący śnieg co sprawia ponurą minę na mej twarzy . Jedyne co byłam dzisiaj  na dworze to tylko  z moim psem ,który jak wrócił do domu był cały mokry i brudny. Przez ostatnie dni zaczęłam rozmyślać o moim życiu i o tym jak bardzo się zmieniło . Zrozumiałam ,że ja sama bardzo się zmieniłam sama nie wiem czy na lepszą czy na gorszą osobę . : ( Czasami chciała bym wrócić do czasów kiedy miałam 10 lub 8  lat i liczyła się dla mnie tylko zabawa w chowanego , i inne zabawy z przyjaciółmi z ,którymi już tak nie utrzymuje kontaktów . Czego bardzo i to bardzo mi brakuje . : (  Heh fajnie by było jak bym mogła cofnąć się o te kilka lat wstecz chociaż na jeden dzień . ; D  Kurdę znowu zaczął ogarniać mnie od jakiegoś czasu smutek i muszę się go pozbyć jak najszybciej . Mam wielką nadzieje ,że mi się to uda .  heh . Miałam taki zamiar ,że jak przyjdę z psem i wezmę kąpiel to trochę pouczę się na spr z Biologi ,ale jak zawsze nic z tego nie wyszło . Pod względem nauki jestem bardzo leniwa i muszę to zmienić . Bym na koniec  tego roku miała chociaż średnią  4.0 .  Jest już 23 i szczerze czuję się zmęczona . Za kilka minut kończy się weekend ; ((( z czego powodu jestm z lekka zła . hehee. Jutro trzeba wstać o 6.00 rano bo na 7.45 muszę już być w szkole a nie chce się spóźnić bo pierwsza lekcja to Matma na ,której muszę być . Więc idę się położyć koło mojego kochanego pieska ,który już smacznie sobie śpi na mojej poduszce a wam Życzę udanego jutra . : *
Miłych Snów oraz Dobranoc ! ; * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz